Nice day

Tillslut gick storebror och jag ut på stan. Vi fastnade framför Nintendo DS- spelande- jag fick testa ett roligt spel som hette något med "Rhythm", så det handlade om att hålla takter och sådär- och sedan var diskhon rätt så full med disk så vi blev ganska uppehållna ett tag där.

Gick till Kronans Droghandel där David behövde some necessary, och sedan fortsatte vi mot Willys. Jag behövde lypsyl, tuggummi och ett par tunna, svarta leggings nu innan vi åker. Sedan hörde vi pappas röst, tittade på varandra, och konstaterade att; "pappa är här".
Jag passade på att köpa lite till matsäcken för bussresan imorgonkväll. Pucko's chokladmjölk och mackor plus någon frukt blir det till lite kvällsfika, och sedan skulle man ha en tidigt frulle också. Den lär väl inte vara så naaajjs efter en natt om man inte har någon frysväska eller så. Hm, får se hur vi for ihop det.. Men iallafall, köpte en drickyoghurt med skogsbärssmak och sedan blir det väl någon macka till det. Vi kommer ju fram runt kl. 8 på morgonen och får frukost där sedan, så det blir nog bra. :)

Ikväll blir det väldigt trevligt, tror jag! Pappa står vid köksbänken och lagar god mat, kassler i ugnsform med bl.a. ananas och parmesanost i. Yummie!
Dessutom är Elisabeth här och myser med oss. Nice!

Det blev ingen "promenad" med brorsan, vi hann inte riktigt. Och ingen ansiktsmask heller, ville inte dröja för länge innan vi skulle ut på stan.
På stan köpte jag sedan presenter till Celina och hennes mamma, de jag ska bo hos i Schneverdingen. 
Då jag är vän med Celina på facebook och mina blogginlägg dyker upp där, så vågar jag nog inte skriva ut vad det var jag köpte. ;)
Sedan blev det en fika på stan med pappa, David och Isak. :)

Efter att vi fikat gick David och jag hem till mormor och morfar, för jag skulle hämta min sjukförsäkring som jag behöver ha med mig till Tyskland. Så nu var det också fixat, goodie good! 
Vi stannade där en stund, satt i sofforna och pratade. Trevligt det! 

Jo, men en mycket trevligt lördag idag må jag säga! 
Nu taggar jag Tyskland, eller ah, först en lång natts bussresa. Woho! 

Feta pussar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0