Söndagen den 10e oktober

Det gick verkligen inte att somna om imorse, då jag vaknade klockan 7. Mhm..
Jag låg och höll på med mobilen, laddade ner några gratis ringsignaler bara för att innan jag hörde mamma tassa ner i trappan. Då gick jag ut i köket och vi åt frulle tillsammans. :)

Jättefint höstväder idag! Solen skiner och himlen har en fin blå nyans, kan ana att luften dessutom är frisk och härlig.
Mamma gick ut en liten sväng med hundarna, men jag sitter bara i morognrocken nu, så vi tar nog en längre runda tillsammans lite senare.
Idag blir det till att städa våran stuga, jag tänkte också träna nu efter en vecka utan någon större fysisk utmaning (visst har man promenerat en del, men det är inte riktigt samma sak som pilatesträning ju..) och sedan ska jag duscha och ladda inför en PRAO- vecka på äldreboendet Mogården! Lite Ensam mamma söker på det- och yes, that's my sunday.

Peace


Jag, mars '09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0