Saturday

Kände mig rätt utmattad, eller alla tre rättare sagt, efter nästan sex timmar i skogen. Sov i bilen påväg hem, tog cirka 45 minuter. Men det var ändå skönt att komma ut, friskt och härligt! :)

När vi kom hem duschade jag och vi gjorde oss iordning innan vi skulle åka till mormor och morfar där vi var bjudna på middag. Det blev entrecote med såndär kall bearnaisesås, vilket var smarrigt! Sedan lite kaffe och en jättefin äppelkaka till efterrätt. Och sedan bläddrade vi i fotoalbum. Trevligt och mysigt var det.

Nu har vi tittat lite på dansfeber. Har inte följt det direkt utan bara tittat någon gång sådär, men det var ganska kul ikväll, finalen. Skrattat till och med, så lite kul var det allt! Finalisterna blev Tobbe och Marko fick man reda på nu. Haha.

Imorgon ska vi vi iväg några mil för att hänga med Isak på bortamatch och kolla på lite ishockey, kul! Jag tycker faktiskt det är kul att kolla på livehockey, speciellt när lillebror spelar såklart! :) Sedan måste jag plugga, blir en del matte nu som måste vara klart.

Dags att lägga sig snart, för det blir inte direkt någon sovmorgon då Isak har samling ganska tidigt imorgon..

Well, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0