Nice evening with friends.

När jag städat färdigt, ätit smarriga tacorester till lunch och sådär, så möttes jag och Agnes för att ta en liten promenad i stan.
Det regnade lite då, så vi beslutade oss för att strunta i att gå runt sjön som vi tänkt och istället vandra emellan stadens livsmedelsbutiker för att kolla efter grejer vi behöver till nästa helg, då vi ska ha halloweenfest. Yes, planerna har smidits riktigt heta och det kan nog bli väldigt bra! Yay! :)

Amanda och Jozzan kom sedan hit. Vi har snackat, chillat, förhört varandra till provet och sjungit. Mycket trevlig kväll med mina fina vänner må jag säga! ♥

Nu blir det TV och en sista omgång genomläsning till provet.
Godnatt säger jag med det här.

Kram

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-10-25 @ 13:22:44
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-10-26 @ 14:23:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0