And Sunday always comes too late

Äntligen kunde jag sova lite längre, för bara en liten stund sedan vaknade jag. :)
Dock vet jag inte exakt hur jag ska lägga upp dagen än. Jag vet iallafall vad jag ska göra- packa resten tillsut, kanskle träffa kompisarna en sväng och sedan träna av något slag, jogga en runda eller köra ett pilatespass. Och jag vet inte heller var alla håller hus här hemma, typ. David ligger väl kanske i soffan och sover fortfarande, pappa och Isak är nog iväg på hockey och Elisabeth som inte brukar sova så länge, tror jag, undrar vart hon kan vara?

Idag skiner solen, en härlig dag idag, för dessutom åker vi ju iväg lite senare! I'm excited to meet Celina, and all the germans. Chattade med Celina en timma igårkväll, och vi snackade om lite allt möjligt, fortsatte lära känna varandra. Vi ska se en film imorgonkväll, en som vi båda älskar- The Hangover (Baksmällan). Den är KUUUNG! :D

Tror inte jag bloggar något mer idag, så säger puss och hejdå till er som läser, för en vecka eller så.
Ha det bäst, och älska lagom!


Ni kan checka in den här om ni vill se lite rolig reklam, tror inte den sänts på TV, men rätt kul!
Såg den hos Lasse i skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0