23 oktober

WOW! Jag har sovit idag, ordentligt. Första gången på ett bra tag- jag gick upp halv 11 idag! Riktigt skönt, för jag somnade runt kl. 2 inatt och nu är det ju mörkare under natten plus att mörkret håller i sig längre på morgonen också, vilket gör det lättare att sova. :)

Pappa vaknade till och gick upp samtidigt som mig ungefär. Brorsan sov hos kompis inatt, så vi åt frukost tillsammans han och jag sedan. Gött med risgrynsgröt, ägg och kaffe!
Nu har jag gjort mig iordning och sådär, för snart åker vi iväg mot Värnamo. Brorsan kom inte hem då han skulle nu, utan senare.. Så han fick några få minuter på sig att duscha innan vi åker.

Agnes och jag har messat också, om vi ska ha någon halloweenfest.. Men det gick väl inte speciellt bra. Skulle vara kul i alla fall!

Ha det bra!
En låt dyker strax upp.


Har en topp på mig idag som jag inte använt på ganska länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0