102910

Hej!!

Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks...Gissa vilken låt jag lyssnar på?
Sitter vid datan hemma hos mormor och morfar. Har det riktigt chill och mysigt här denna frdagseftermiddag! Jag var nämligen så trött att jag behövde mig en liten nap. Så jag lade mig på deras säng där jag sedan slumrade en stund. Så skönt! Sedan fikade vi och spelade vänd-åttan. :)

Så gött med fredag idag, och inte nog med det- vi har höstlov nu! ÅH, vad skönt!
Har längtat efter lördagen hela veckan, jag och mina vänner rättare sagt. Vi ska ha det riktigt trevligt imorgonkväll, och jag är ganska säker på den saken!

Kommer dock inte umgås så mycket med mamma i helgen, vilket känns rätt surt.. Hm. Får ta tillfället i akt ikväll och mysa järnet med mi madre! ♥
Det blir som alltid på fredagar nu för tiden- Idoltittande och allmänt chillmys! :)
Jag ska också duscha och fixa.

Måste bara säga att jag är rätt nöjd med mina insatser i spanskan. Idag så fick jag gå in i ett grupprum och göra en uppgift jag tydligen hade missat. Och undertiden som jag gjorde den, så gjorde resten av spanskaklassen den uppgiften vi hade tills idag- att berätta i grupp om en spansk bok vi har läst nu i veckan.
Så jag missade alltså det, och tyckte det kändes lite halvtungt när jag lagt ner lite tid på att öva till det, så jag tog saken i egna händer och frågade om jag kunde berätta för min lärare om boken. Behöver öva på att snacka spanska också så, kändes bra!  

Ha en fantastiskt mysig fredagskväll!
Kram

P.S En bra låt dyker upp efter det här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0