Monday.

Det funkade ju finfint att tidsinställa inläggen! Kanon. :)

AAARRRGHH! Skrev ett sådär lagom långt inlägg, då jag plötsligt slant på den där j*vla musplattan som raderade hela alltet för mig... AAAH. Skriver om så gott jag kan, bra som jag är!

Besöket på gymnasiet fick mig att bli mer intresserad av ännu ett program- samhällsvetenskapliga programmet.
Då de hade en "inriktning" eller vad det kallades, som hette "skrivande", så blev jag lite sugen...
Efter att den kvinnliga läraren där, som förövrigt verkar fantastisk, hade berättat en del om programmet, så delades vi in i mindre grupper. Och där passade jag sedan på att fråga killarna, en av dem var väldigt snygg, om det är lönt att välja det programmet om man tycker om att skriva men inte är så jätteintresserad av SO- ämnena. Och svaret som inte var sådär övertydligt, gav mig ändå ett svar som verkade luta åt att det var lönt, typ. Hehe..
Sedan var jag nere hos humanistiska, som jag tror passar mig rätt bra då det är mindre matte och mer språk. Men nja, jag vet inte. Måste tänka lite till innan jag bestämmer mig för något. :)

Efter denna korta dag så hängde Agnes med mig hem. Vi hade en väldigt rolig dag som alltid, och gjorde en del av biologiläxan då man skulle räkna ut nervledningshastigheten för en labb vi gjorde. Och detta gick sådär då vi krånglade till det hela rätt rejält för oss själva. Bra där! ;)
Sedan, innan hon åkte hem runt 5- tiden, så kastade vi lite snöbollar på varandra. Och Agnes fick också in en riktigt fullträff med ett äpple (!!) i min skalle (rätt i pannan, närmare bestämt). Dock var det inte med flit då jag hade mina händer i en gest framför ansiktet, som hon tyckte liknade en passningsgest i mörkret. Knasigt! Hehe.

Ska plugga lite glosor nu, och läsa lite fysik inför provet, innan det blir dags för sängen.
Ciao!

Bara för att sommaren är fin, och värd att återigen längta efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0