Goddagens!

Delade min säng med brorsan (lillebror) inatt... Han drog i mitt täcke; "det där är mitt täcke!". Dock var det mitt och hans eget hade glidit av honom. Haha.  Det var rätt kyligt i rummet inatt så han la sig rätt nära mig för att sno värme en stund. Får väl erkänna att det var lite mysigt ändå. :)

Bara jag och David hemma för tillfället. Nyss käkat frulle, och ägg är så gött!!
Idag blir det rätt mycket pluggeliplugg för min del, skulle vilja gymma också. Men det blir en såndär nyttig dag i alla fall! ;)

Vi lyssnar typ alltid på P3 vid frukostbordet, och idag spelade de upp topp3 på tracklistan för 1999- och etta på listan låg Bloodhound Gang med The Bad Touch. Här får ni den, med deras galna video och hela köret! Hahaha!


You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on Discovery Channel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0