Fjortonde november.

Sov bredvid mamma i hennes dubbelsäng inatt. Mys! Lillebrorsan är hos pappa. Och mamma åkte iväg tidigt, tidigt imorse för att åka och döma hundar.
Så, alltså vaknade jag upp själv i huset idag. Messade Agnes för att höra läget, hon kommer nämligen senare för att sova över här tills imorgon. Gick ner och gjorde iordning mannagrynsgröt i micron till min frulle. :)

Jag är hemma här själv för att främst ta hand om hundarna. Så det blir ju att ta in dem från hundgården snart, promenera lite med dem, och sedan runt 14 kommer mormor och morfar hit på en kaffe. Trevligt! :)
Så är läget! Yep.

Ha en bra söndag, och hitta nu på kreativa saker! Crea diem.
Själv känner jag för att göra nåt kreativt, men vad vet jag dock inte..


Nope, det här är inte jag just nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0