101611

Hej!

Har varit på stadsbibblan med Amanda och Jozzan idag. Vi gick dit för att Amanda behövde låna en bok och sedan pluggade vi lite och satt vid varsin dator. :)
Sedan skulle de på ett möte, så då gick jag hem i kylan (det är verkligen kallt ute idag, riktigt kallt!) och satte igång med plugg direkt. Plugg till kemiprovet och strax ska jag skriva in spanska ord och fraser på glosboken.se.

Idag hade vi simning på idrotten. Vi körde lite livräddning och sedan hade Moa och Arina lite vattengympa med oss. Skön känsla efter att man simmat, borde simma i det varma klorvattnet oftare, och basta efteråt! Åh, lockande.. :) 

Pappa hann inte laga någon mat idag då han var stressad, så jag får fixa nåt själv. Tänkte steka upp pyttipanna, men vet inte om jag vågar. Alltså, jag skulle nog kunna fixa det, men jag är ändå osäker i köket. Nej, det får bli gröt, tunnbröd, ägg och en clementin! :)

Pusspuss xx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0