101122

Hej!

Det här inlägget har jag tidsinställt. Jag har aldrig testat denna metod innan, har väl haft en aning om att det går att göra så. Och idag (läs; igår) kom jag på hur! Duktigt. ;)

Så, jag tänkte berätta om dagen, vilket inte blir en helt vanlig måndag. Vi ska nämligen besöka stadens gymnasium idag, och de program jag ska gå och kolla på är humanistiska och samhäll. Bara för att jag redan tittar på de andra jag är mest intresserad av så får det bli dessa nu!

Vi åkte till mamma igår istället, jag och brorsorna.  Det blev bäst så då mamma kommer hem lite senare idag och vi behöver ta hand om hundarna. Ge dem mat främst. :)

Har också tidsinställt ett inlägg med massa bra musik! Det dyker upp om 3 timmar.

Ciaaao so long!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0