10 november.

Hallå där!

Nu har det varit lite dåligt med mitt bloggande, men jag har inte alltid lust och inspiration bara.
Har naturvetenskap nu och har suttit och pluggat om nervsystemet. Det aktuella ämnet i biologin just nu. Rätt intressant! Förresten, vad är inte intressant med våran kropp...?!

Igår hängde jag med Amanda hem efter skolan för att fixa annonser. Vi har satt upp lappar om barnvaktning i stadens livsmedelsaffärer där de har anslag för det. Hoppas det nappar någonstans nu, håller tummarna.
Och idag hänger både Amanda och Agnes med mig hem med bussen. Vi ska plugga inför morgondagens prov i konsumentekonomi och sådär. :)

Idag ska jag redovisa om metallen koppar på kemin. Jo, men det ska nog gå bra.
Nu slutar vi om 10 minuter här, sedan har vi matte.

Peace

*~___________________________________________________________________________~*


GAH! Kemiredovisningen blev inte av, och nu har jag det framför mig IGEN! Pallar inte. DÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0