100503

Hejsan!

Vad jag hatar att jag kan bli så iskall om mina händer och fötter! Brrr..
Jag är ensam hemma just nu, och lägenheten känns lite grå eftersom att det är skymning och inga lampor är tända. Jag blir deppig i sånt här tillstånd! Och det är så typiskt att jag typ deppar ihop en stund när det känns såhär och inte gör något. Jag ska åtgärda det NU, med tofflor till fötterna och sedan tända upp i fönstrena. Brb... Sådär, tillbaka efter en halvminut. Och det känns lite bättre minsann. Nu sätter jag på en bra låt också, och det fick bli My life would suck without you med Kelly C. Den är energisk och härlig!
Sååå. =)

Idag på morgonen höll jag i min idrottslektion som jag planerat.
Jag hade såklart varit lite nervös innan, för det där var ju något jag inte liksom bara GÖR sådär, det är inte självklart för mig, till nervrak, för jag inbillar mig att jag hatar sådana tillställningar o.s.v. Men när jag väl ger mig in på något sådant, t.ex som modevisningen inför skolan för typ drygt en vecka sedan, så kör jag verkligen och gör mitt allra bästa! Så då kanske ni förstår att jag försöker komma fram till att det faktiskt gick ganska bra. Jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig, för det mesta och i största allmänhet skötte sig de andra eleverna i klassen bra de också. Även att en del var en aning okoncentrerade ibland och så. Men annars så, toppen! =)
Jag körde och höll som sagt i ett boxercisepass med dem.

Skoldagen idag var faktiskt en väldigt bra dag! Jag var inte alls måndagstrött idag, vilket jag brukar vara efter helgen.
Nu funderar jag på att gå ut och springa. Pappa peppade mig till att göra det förut. Men jag fastnade vid Bella&Tyra show för en stund nyss. Men okej, om jag tar mig i kragen och byter om nu så, då kan jag nog komma ut!

Btw. Jag läste på Kenzas blogg att hon fått hem en massa Marabouchoklad, och i o med det så länkade hon till Marabou's tävling där man kunde designa Marabou's nya smak av söderhav. Jag gick in där och pillade med det, men när jag sedan var klar och skulle tävla med den, tror ni inte då att åldersgränsen är 16 år!? Typiskt. Men jag fick den i alla fall sparad. Så här nedanför kan ni se den och få lite inspiration om ni kanske är över 16. :)

Hoppas allt bara är väl med er läsare.
Kramar

Min design till Marabou's nya smak "söderhav",
som dock inte fick vara med och tävla. :( 



Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar bilden :)

2010-05-06 @ 21:02:56
URL: http://enflikka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0