Sweet day!

God kväll, alla kottar!

Den här dagen har varit väldigt söt, må jag säga! Vaknade upp då jag hörde min nyvakna lillebror smaksa godis. Jag gick in och sade åt honom: "nej men Isak, godis innan frukosten...?". Jag vet hur gott det är med godis på morgonen, så jag fick smaka ett kolaägg. =)
Sedan gick jag ner och käkade frukost bestående av en tallrik mjölk med Havre Fras, en brödskiva från en fin limpa, köpt färsk dagen innan och ett glas juice.
Efter det fixade jag mig lite, utförde morgonrutiner och SMS:ade mamsen. Skrev att jag saknade henne och frågade vad hon hittade på idag. Hon ringde upp mig strax därefter. Som jag saknat mamma! Jag har en grym förmåga att sakna min fina mamma, hon är så underbar och jag älskar henne så otroligt mycket att jag inte vet vad jag skulle göra utan henne.. ♥ Hon är ett stort stöd för mig och jag kan prata om verkligen ALLT med henne.

Klockan 13 skulle vi vara hemma hos Carols, Cillas syster, söta lilla Lisa för att fira henne.
Vi blev bjudna på smörgåstårta, vilket inte skaldjurs- allergikern jag kunde äta, med räkor (jag åt istället frallor) och en mumsig Hello Kitty- tårta, eller Kelly Kitty, som Lisa säger, av maräng och sockerkaksgrund och med hallongrädde emellan. =)

I Cillas släkt är antalet barn högt, så det var den del småbarn där. Jag älskar barn och har redan bestämt vad, om jag får två döttrar, två av mina barn ska heta- Nova och Stella. Varför just de namnen, jo, de är ju såklart väldigt fina, men också för att de båda namnen betyder stjärna vilket mitt namn också gör. Om jag får en kille... Mio eller Leo kanske? Jo, jag gillar lite speciella namn. Men man vet ju aldrig vad jag tycker då det, förhoppningsvis någon gång, är dags!?
Men det jag tänkte komma till var inte att jag gick därifrån bara för att slippa alla barn, utan för att jag ville ut och promenera lite. Jag gick till mormor och morfar.
Satt i soffan med dem och bläddrade igenom Expressen. Tittade på vad Melodifestivalsfinal- bidragen hade fått för rankningar. Min favorit, Salem Al Fakir, hade bara 2 getingar (?) vilket inte alls är rätt! Nej nej, Salem ska ha högsta betyg! Han är så otroligt begåvad och ska ta hem det hela ikväll! Ska se till att rösta.

När jag kommit hem igen för en stund sedan var det ingen hemma här. Cilla hade skrivit en lapp om att hon var hos Carol, eller att hon hade gått hem från Carol innan och när hon upptäckte att ingen var hemma så hade hon vänt om och gått tillbaka. Jahopp, sitter här ensam med Spotify igång och väntar. Vart är allihopa? Blir det någon middag ikväll? Får väl ta och ringa papsen och höra med honom vart han är.

Kram kram!



Heja Salem Al Fakir!



Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan fucking helvete, Anna vann ;o

GAHH

Snacka om att sverige kommer ligga längst ner på listan i eurovision song contest



Cp Cp Cp

2010-03-13 @ 23:35:55
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0