the 1st day!

Godmorgon! =)

Idag är det första PRAO- dagen på sjukhuset för mig- och det ska bli spännande! Vi ska mötas upp vid apoteket (Kronans Droghandel, haha) klockan halv 10 för rundvandring på sjukhuset och lite information. Sedan ska väl jag få reda på jobbtider och sådär. Sedan tror jag att det står fika på schemat och sedan studiebesök på ambulansen.

Jag gick upp klockan 7 idag och duschade. Ren och fräsch ska man vara då man jobbar med andra människor! Hehe.
Och nu sitter jag här och äter frukost.

Hoppas att ni får en bra vecka, allihop. Kram


Frulle ;)

Kommentarer
Postat av: filippaa'

Sv: ja jag vet att de har gjort men nu har de inte! :)

2010-03-25 @ 21:26:41
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0