Söndag- Sunday- Domingo.

Tudelu guys!

Vinnare av melodifesivalen 2010 blev ingen mindre än Anna Bergendahl! Visst har hon en helt underbart varm och vacker röst? Hennes låt är också riktigt fin. Jag hoppades väl egentligen på Fakiren då, men det här bli säkert bra, man får väl hoppas att det går bra i ESC i maj för Anna! =)

Efter meldodifestivalen bläddrade vi runt och stannade på TV1000 där filmen "300" gick. Den handlar om en grekisk armé med snygga och grymt deffade greker som bildar en armé på 300 man. De ser ut som grekiska gudar med röda mantlar och små v- kallingar som fromar deras paket väl. *Grr..* ;) Filmen var i alla fall grym med mycket strid. Jag låg där i soffan och utbrast: "Make love, not war!" och såg besviken ut. Peace out! Jo, jag diggar hippies!
Sedan gick de felsta och lade sig, men Isak och jag satt uppe. Han ville att jag skulle sitta uppe en stund med honom, så vi zappade runt och råkade passera ett gäng kanaler där porr visades. Ehm *harklar* bläddrar vidare. Titta på porr med brorsan? Haha, nej tack!
Nej då, men vi hamnade på en barnkanal "Boomerang", jo, vi har VIASAT vilket inkluderar en massor av kanaler. Där gick Scooby Doo, woho! Haha. =) Sedan började Familjen Addams, ni vet spökfamiljen med den där avhuggna handen som springer runt?
När det var slut zappade vi återigen runt och hamnade på en gammal Alien- film. Den var såå b! Jag tjatade på Isak att jag ville gå upp och lägga mig, men han försökte verkligen hålla mig kvar där, så han höll på med mitt hår hela tiden. Hehe.

Idag blir det väl lite plugg och sedan att promenera till gymmet någon gång. Packa kläder och kanske städa lite med.
Peace, love and understanding, folket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0