100327

Hello!

Min PRAOvecka har verkligen varit lyckad! Jag har fått fin respons och jag har trivts jättebra där jag varit, på ortopediska vårdenheten här på Eksjös höglandssjukhus.
Jag är nu också nästan 100% säker på att jag vill jobba inom vården. Jag ska ju i alla fall börja med att välja omvårdnadsprogrammet på gymnasiet! Så kul att man vet vad man vill, och redan nu liksom! =)

Idag flyttar vi med pappa. Det funkade väl inte riktigt mellan pappa och Cilla, så nu blir det återigen en flytt- tionde gången gillt, rättare sagt!
Och jag har tänkt på det här med att bo varannan vecka. Det känns väl ganska bra, fast ändå börjar det väl bli lite jobbigt. Som Kenza skrev någon gång, är den första man ska tänka på i jobbiga situationer, sig själv! Jag vill ju både träffa mamma och pappa, men om jag då väljer att bara bo hos t.ex. pappa, då känner jag att mamma kanske blir besviken. Men mamma har ju sagt att hon förstår mig om jag väljer att bara bos hos pappa och att jag typ träffar henne ibland. Men nej, det känns inte helt rätt ändå... Svårt det där! Men jag fixar kanske att bo varannan vecka tills jag flyttar till en egen lya för att kanske plugga någonstans. Jag vill gå omvårdnadsprogrammet på gymnasiet, och tydligen går det bara att gå OP första året här i Eksjö.

Så är det! Nog om det..? Jo, men jag ska väl packa ner min garderob och sådär nu. Jag har inte sett våran nya lägenhet, men den låter väldigt fin! Spännande.

Puss på er och en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jaa de är vårat kök och tack så mycket :)

Ja H&M är nog lite bättre :D <3

2010-03-27 @ 19:35:17
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0