14:e juni 2010

Hey!

Nu är det sommarlov, och det är verkligen så grymt härligt! Att slippa skolan ett bra tag känns verkligen riktigt skönt.

Sommarlovet inleddes ju som vanligt med skolavslutningen i kyrkan och samling i handledningssalen med betygutdelning. Kan säga att jag blev väldigt nöjd med betygen. Har faktiskt höjt mig i 4 ämnen! Så nu har jag 10 VG:n och 3 G:n. Det är mina svagaste ämnen som jag har G i, och det är matte, musik och SO. Jag ska väl försöka att satsa på minst VG i alla ämnen, men kan kan ju inte pressa sig själv för mycket, tycker jag, till att få det bästa betyget i typ allt. Man har ju sina ämnen som man är lite svagare i.

På fredagsmorgonen där så mötte jag upp René vid tågstationen, kl. 7.30. Somnade väl runt 3 den morgonen kanske, så jag var väldigt seg under skolavslutningsdagen. Kände mig lite borta då och då. ;)
René dumpade av sin packning hemma hos mig innan han gick iväg till sin avslutning. René är så jävla skön att hänga med! :D

Jag börjar känna mig lite som en optimistisk bohem... Jag tar verkligen dagarna som de kommer och chillar. Skön livsstil. :) Min familj är lite bohemiska, hänt så mycket genom åren, från det ena till det andra.
En klädstil har ju också blivit kopplad till bohemen. Det måste vara den snyggaste klädstilen enligt mig! Skulle själv vilja gå runt i slappa trasor med mystiska mönster, typ, och dricka te. Det vore kung! :'D Peace out, liksom.

Vad kan jag mer skriva? Att sommarvädret inte riktigt tittat fram bakom molnen, solen alltså. Men den ska komma i veckan, på onsdag börjar det enligt prognoserna. Härligt isfåfall! Då kan jag sitta ute i solen och läsa. Men vore riktigt gött med en hängmatta under äppelträden hemma hos mamma faktiskt. Ligga där i, i skuggan, och mysa. :)

Peace and puss <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0