100626

God morgon världen!

Jag vaknade för en timme sedan ungefär. Hörde då att morgonpigga mamma var igång med att klippa gräset.
Läste en stund i FRIDA och löste korsordet i den, sedan gick jag ut i köket och åt frukost. Ska nu strax dricka en kopp kaffe, när bryggaren droppat färdigt. Dricker typ bara en kopp kaffe om dagen, på morgonen. Men det kan hända att jag dricker någon mer gång eller då vi kanske fikar.
Kaffe är kung!!!

Vet inte vad som väntar under denna lördag riktigt... Blir väl att ta det lugnt här hemma antar jag, kanske åka och bada, men vi har inte planerat något i alla fall.

Jag var nog uppe tills ca 02:30 inatt, tittade på Bella&Tyra Show, det sista programmet. Duktiga tjejer det där, de gjorde ett riktigt bra program med bra upplägg och allt! =)
Men det blir riktigt kul när sköna Kenza tar över Bellas roll, till Tyras och Kenzas show!

Ska nog beställa biljetter till Eclipse- premiären den 30:e juni idag förresten! :D
Fixar nog det nu, när jag satt punkt för det här inlägget.

Hoppas ni får en fin sommarhelg. Kramar.

Yes! Äntligen den tredje filmen ur Twilight- sagan- eclipse!

It all begins... With a choice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0