Violin

God morgon bloggen!

Idag blir det väl, förhoppningsvis, så att Isak och jag cyklar och badar tillsammans vid campingen. Det ska vi ju, men alltså när jag tittar ut genom fönstret är det mulet. Det ska vara runt 23 grader och sol runt 14- tiden, så det blir nog finare, hoppas jag.
Vi tar med oss några mackor, kanelgifflar, brownies och saft, eller lättdryck med päronsmak. Blir ju mysigt! Och så tar jag med mig min bok och min nya FRIDA att läsa. =)

Isak ligger fortfarande och sover, eller kanske bara slumrar lite, för han öppnade ögonen då jag var inne på hans rum för att hämta en tröja i garderoben. Jag själv sitter här och lyssnar på violinspel. Fantastiskt vackert, så jag tror jag dör! Kanske ska satsa på att börja spela violin, eller fiol som är samma sak, istället. Ett av de vackraste instrumenten som finns! Lyssna på klippet nedan.

Jag ska ta och göra lite frukost att äta nu. Har målat naglarna och skickat in, eller svarat på en enkät liksom, för att sälja saker för WWF (världsnaturfonden). Det ha jag gjort 2 eller 3 år tidigare, men får se om jag säljer något, inget måste även om man svarar på att få hem säljarpappererna.

Ha en underbart fin torsdag!
Pussar och kramar, och en massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0