Sleep in tent

God kväll som snart övergår till natt! Hehe.

Jag skäms lite nu när jag skriver att jag har tittat igenom bloglovin en stund, men fortfarande har 157 olästa inlägg där. Men följer man ca 20 bloggar och inte kollar BL varje dag, så blir det lätt sådär. Skulle kännas rätt skönt att kolla igenom allt oläst nu på en gång, men nej, det gör jag inte bara för att jag vill få allt läst, ska ju liksom läsa för att jag VILL läsa, eller så. Haha.

Agnes och jag hade det riktigt kul tillsammans de två dygnen vi umgicks och slaggade ihop.
Vi cyklade runt 5-7 km in till stan fram och tillbaka igår för att bada med Amanda och Jozzan vid campingen. Jag frös rätt mycket i vattnet, men vi var i alla fall i en stund innan jag köpte glass i kiosken. Agnes hade tänkt köpa glass först, men ångrade sig.
Jag tog trippelchoklad och blåbär på kulglassmaken. Det var mums! :D

Nej men, nu när klockan är sådär strax innan midnatt så ska lillebror och jag göra oss i ordning och gå ut i tältet för att slagga igenom denna natt.
Så jag skriver vidare om dygnen med bästa Agnes imorgon, yes!

Godnatt, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0