Mobileblog. Tjo! Jag ligger inne på min s...

Mobileblog. Tjo! Jag ligger inne på min sida av bäddsoffan där vi sover inne i gäststugan. Jag tar en powernap efter denna varma dag med poolbad och solande i trädgården. Är rätt så färdig av solen, mör och trött. Vi var och handlade för en stund sedan. Lite grönsaker och sådär till middagen. Det blir hamburgare. :-) Agnes och jag bakade en jättefin och god kladdkaka tidigare idag. Till den gick vi och köpte två glasspaket, gräddglass med jordgubbssylt och med krossad choklad i den andra. Vi fikade med den sedan och jag drack då kaffe till, såklart! Men jag klantade mig och råkade spilla ut en massa kaffe sedan. :-P Nej men nu ska vi köra Guitar Hero. :-D jag ska sjunga, det blir "some might say" med Oasis. :) sjöng den igår, och den var nice! ;) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0