Hangmath

Mitt hår håller på att lufttorka, jag har satt upp ett hårband för att hålla luggen borta från mitt fejs och jag är helt osminkad. Perfekt! Nu drar jag ut i hängmattan och läser. =)




Jag drog på mig mina nya jeansshorts från H&M och ett gammalt linne som också är från H&M idag.
Litte udda "outfitbild", men med den här webkameran tas bilden direkt när man trycker på bildtagarknappen. Man kan säkert fixa så att den räknar ned, typ självutlösar-grej, men ja ja, det är får funka.
BTW. Shortsen jag wearar är i sizen 38, och de är en aning stora, ser lite ut som en säck där back och de är liite stora i midjan också, hehe, men de är sköna att glida runt i här på härliga landet! Borde nog tagit en 36:a istället, egentligen. Shit the same, de är sköna och bekväma, vilket är the huvudsak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0