Gbg den 1:a augusti!

Den första augusti åker mamma, Isak och jag till Götet för att gå på Liseberg och sova en natt på hotell. Ska bli jättekul! :D
Sedan ska Isak till Lysekils hockeyskola igen för att medverka en vecka till. Då får mamma se hur den fina staden Lysekil ser ut, vilket jag tycker ska bli riktigt kul! Vi sover kanske en natt där också, om pappa har sängplatser på det stället han kommer hyra då.
Sedan sade mamma: "Vi kanske fortsätter till någon annan plats i Sverige sedan. Man vet aldrig...".
Åh, jag skulle gärna vilja åka en extra tur på hemvägen, se hur delar jag inte sett av Sverige ser ut! Jag har inte varit längre norrut än typ Uppsala tror jag, vad jag vet. Så jag sade att jag gärna ville åka uppåt landet.

Något jag har att se fram emot! Woho! :D

Jag har aldrig testat åka Balder innan, så det kanske blir något med det i år, om jag pallar. ;)
Men ser fram emot att åka Flumride, Uppsvinget, Lisebergsbanan, radiobilarna och Colorado! :D
Oj, jag ser att Rainbow är med på bilden där.. Var det inte den som typ kraschade?!
Blev bara någon Lisebergs- bild från google som jag tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0