100707

Hej där!

Uhh, vad kallt det är att sova i tältet under natten! Jag sov i mina joggingbrallor, t-shirt under en hoodie och strumpor, men ändå låg jag och frös i sovsäcken. Och jag som är nötallergiker, åt peanut puffs igår, vilket jag inte borde gjort! Även om inte jordnötter kanske är nötter, utan baljväxt- "grejer".. typ, så fick jag värsta anfallet inatt, det kliade som fan i halsen och jag hade lite andsvårigheter och jag fick panik! Började känna om mitt hjärta fortfarande dunkade (eehh?) och fick en känsla av att det inte gjorde det. Men så dum är jag inte, jag hade tänkt väcka Isak som sov bredvid mig, men jag tänkte att jag nog skulle överleva. Inte första gången jag fått ett sådant anfall. Mamma varnade mig för att fortsätta äta mer peanut puffs, jag gjorde inte det då, men hade redan ätit rätt många innan dess, tyvärr. Usch nej, jag ska inte äta mer nuuutttss nu!

Men i alla fall. Usch, vad obehagligt, nu när jag sitter och skriver här så känns det typ som att jag sitter på en båt, allt liksom gungar lite lätt. Shit, jag har typ svindel eller något! Hur fan kan jag ha det nu när jag sitter vid köksbordet här vid mammas laptop!??!? GAAH!
Vad är det här? :O Haha.

Agnes och jag hade ju som jag sa (läs: skrev) väldigt kul tillsammans.
Efter att vi badat med systrarna Fagerlund vid campingen så cyklade vi hem till dem sedan för att äta pizza tillsammans ute. Jag tog en kycklingsallad eftersom att jag åt pizza typ 3 dagar innan, dagen innan och en panpizza samma dag till lunch, hehe. Sedan gick vi till Willys och köpte lite godis innan vi gick bort till Rolandsdamm och chillade, lyssnade på musik och snackade. Trevlans! :)

Och igår cyklade vi in till stan igen. Då gick vi in på bibblan för att jag skulle hämta några recensionsmallar. Men jag kom ut med 10 lånade CD- skivor med musik. Och Agnes ville låna böcker, så vi cyklade hem till henne för att hämta hennes kort också. Så nu ska hon också försöka läsa 8 böcker inann den 20 augusti för att sedan recensera dem och få en bok av bibblan, dåva! :D
Jag lånade skivorna för att rippa dem på datan hemma och sedan lägga in musik i mobilen. Vet inte om man får det, men ingen som sagt något ju! :p
Jag lånade skivor med banden/artisterna The Sounds x2 skivor, Coldplay, Vampire Weekend, MGMT, Shakira, Kent, The Killers och U2. Det är kung att jag har 184 låtar i mobben nu! Hängmattschillar- låtar, yay!

Sedan skjutsade Agnes mamma hem oss till mig igen, och vi remmade cyklarna bak på stället på bilen riktigt ordentligt! Haha! ;)
Agnes hämtade sin packning och sedan for dem hemåt igen. Saknar redan Agnes, lite tomt utan henne nu efter två dygn tillsammans med härliga skratt och Agnes sköna personlighet! Agnes är nog dem person som får mig att skratta allra lättast, faktiskt. Hela hon kan vara så jävla rolig bara när hon ÄR liksom, det är grymt! :D Älskar dig Agnes!

Idag jobbar mamma, och Isak sitter uppe vid TVn. Jag ska nog gå ut och lägga mig i hängmattan snart, läsa i min bra:iga bok. Måste läsa läsa läsa nu! Läste ju ingenting när Agnes var här, så nu är det tid för det minsann. Yep!
Och den bok jag läser nu heter "Om jag stannar", och är skriven av Gayle Forman. :)

Puss på er, vi lär höras, va va va?! Hehe :)







Kommentarer
Postat av: Angie

Vi har haft det mycket kul (y

måste göras om :D

Jag älskar dig <3

2010-07-07 @ 12:49:36
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0