Questions

Om dig

Hur gammal är du? - 15 om en vecka

Din favoritmat? - tacos, grillat och fisk

Sport? - gymar på fritiden, inte så mycket för sport.

Två av dina favoritlåtar? - oj, det är en del, men just nu tycker jag om Monde Yeux- Naked Girls & La Roux- I'm not your toy


Hur lång är du? ca. 160 cm

Vilken klass & skola går du i? - 8C2, prästängsskolan

Vänner

Din bästavän? - de jag kan lita på och prata med allt om


Din allrabästavän? -  hade en


Du gillar kompisar som? - jag kan lita på, som stöttar mig och som är lätta att prata med


En vän som alltid ställer upp för dig? - alltid vet jag väl inte, men Amanda kanske


En vän du alltid har roligt med? - Agnes är rolig, hon bara ÄR det, hon gör sig inte till


En vän du får sakna för mycket? - Antonia


En vän du haft förut som du saknar nu? - Antonia, Emilia, Emmy


En vän som har berättat hemligheter för dig, som den sagt att den inte sagt till någon annan? - det är väl en del


Vem gillar du bäst? - hatar ingen, hehe


Hur många är ni i familjen? - vi är 8, men alla bor inte tillsammans


Hur gamla är dom? - de är mellan 8-52 år


Ställer din familj alltid upp för dig? - jo, för det mesta

Kan du lita på din familj? - ja


Kommer du alltid att älska din familj? - självklart!


Antingen eller

Alkohol eller cigaretter? - alkohol, i så fall


Blått eller rött? - rött

Upptagen eller singel? - jag vet inte riktigt, beror på. ganska skönt att vara singel


Fotboll eller handboll? - fotboll i så fall

Festa eller vara hemma och mysa? - vara hemma och mysa

Vatten eller mjölk? - vatten funkar oftast, men mjölk är ju så gott!

Musik eller tyst? - musik

Film eller tv? - film

Bdb eller facebook? - facebook

Killar/Tjejer

Har du flickvän/pojkvän? - nej

Vill du ha pojkvän/flickvän? - jo, det vill jag

Är du kär? - nej

Hur gammal är personen isåfall? -

Om du inte har någon pojk/flickvän, kmr du nånsin ta steget? - jo, ska försöka

Är du helst hemma och myser eller är ute med flera? - jag är nog helst hemma, fast det är väl trevligt att göra det andra med

Vågar du gå långt med din pojk/flickvän? - om jag hade en, det skulle jag nog

Om du inte har nån, skulle du våga? - som sagt, skulle jag nog



Musik

Rihanna? - jo


Justin Timberlake? - jorå

Techno/remixer? - nej

Justin Bieber? -  nja

Chris Brown? - sådär

Jay-Z? - nja

Jason Derulo? - vet inte?

Eminem? - nej

MGMT? - eh?

Greenday? - jo

Paramore? - ja


Basshunter? - nej

Markoolio? - nej

Björn Rosenström? - nej

Amanda Jensen? - ja

P!nk? - jo

Flipsyde? - nja

Black Eyed Peas? - jo

Carola? - nja


Ja eller nej?

länder jag gillar

Grekland? - not been, men vill resa dit, så vackert!

Thailand? - inte varit där heller, men otroligt vackert

Sverige? - jorå, hemlandet ju


Finland? - inte varit i grannlandet, men nja


Norge? - nästan varit här, på gränsen typ, men visst

Danmark? - inte varit här heller, men okej

Tyskland? - ska till Berlin i maj =)

England? - vill dit!

Ryssland? - nja

New york? - oh, yes, want to go there!

Los Angeles? - se ovan

Florida? - se ovan, två rader upp!


Frankrike? - har varit där, underbart land!

Turkiet? - varit här 2 gånger, härligt!

Portugal?-  det är säkert fint

Spanien? - när jag var en liten flicka var jag där med mamma och mormor, på Mallorca, minns inte så mycket, men på bilderna verkar det härligt!




Skulle du..

Vilja hoppa bungyjump? - skulle vilja testa, men om jag skulle våga, det vet jag inte, haha!



Vilja simma med delfiner? - åh, ja verkligen! Jag älskar delfiner de har alltid varit mitt älsklingsdjur. De är så fascinerande och vackra djur!

Vilja simma med hajar? - nej


Vilja träffa Joe Jonas? - nja

Vilja träffa Jordan Price? - haha, nej

Vilja gå på high school? - jo, skulle vara kul att testa

Kunna göra inbrott hos någon? - nej


Kunna snatta? - nej

Kunna såra någon så hårt att den aldrig mera pratar med dig? - nej

Kunna ta någons pojk/flickvän? - hehe, nej, inte om jag visste att killen hade tjej


Prata illa om din familj? - nej, inte precis

Vecka utan att duscha? - inte om jag inte var tvungen


Kunna vara en vecka utan din dator? - ja

Kunna vara en månad utan tv? - oja, tittar väldigt sällan


Kunna vara en månad alldeles själv och inte träffa några vänner? - jorå

Har du..

Rökt? - no no

Druckit alkohol? - en droppe


Legat med någon? - nej

Vart på fest? - fest och fest, inte med alkohol

Blivit full? - nej

Gjort något som du verkligen ångrar? - jo

Några märkeskläder? - ja

En tröja som kostar över 2000? - nej

Ett par byxor som kostar över 2000? - nej

Nånsin stulit något? - nja

Hånglat? -  ja


Sagt till någon att du älskar den och verkligen menat det? - ja!

Vunnit mycket pengar nån gång? - nej





Kommentarer
Postat av: eliin

vem är det du smyghånglar med? ;)

haha



ha det bra!

<3

2010-01-29 @ 17:46:27
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: hedda

jo klart det blir, vadådå?



du har glömt ändra mina svar till dina

2010-01-29 @ 18:03:08
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: filippaa'

Sv: hihi taack x)<3

2010-01-29 @ 21:44:38
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0