Skating & Movienight

Inte mycket till uppdatering idag, om man säger så. Har haft annat bus för mig, hihi. ;)
Nej då, har inte haft rackartyg för mig inte. Har ju varit med pappsen & Hugge i ishallen och åkt grillor! Jag hade inga skridskor, så vi åkte till Intersport och köpte ett par på rean, de kostade 600 kronor och var kanske lite för stora, nämligen ett par 40.5:or, då jag har typ storlek 38 i vanliga skor, men de 38.5:or jag provade var för små. Konstiga storlekar. Men med ett par extra strumpor i så satt de!
Hugo är bara för go. Han ville att vi skulle komma iväg till ishallen så att vi hann åka lite också, så han gick och snappade upp ett affärsbiträde och sa åt honom att plocka fram några skridskor ur lagret, ifall de hade några där som passade. Han var för gullig när han kom där med honom bakom sig! =)

Sedan åkte vi till hallen och åkte i någon timme eller två.
Sedan åkte vi till Cahns där Johannes jobbade idag och hyrde 3 gratis filmer. Det blev Slumdog Millionaire (vilken jag sett och som vi tittar på nu), Pojken i randig pyjamas & Hugo hyrde Monster VS Aliens med 3D.
Vi tittade på Pojken i randig pyjamas innan och den handlade om andra världskriget. Fy f*n , säger jag bara, den var hemsk och riktigt omskakande. Jag grät i slutet. Hur kan man vara en så ond människa som Hitler var? SJUKT!

Mamma ringde innan och frågade om "någon" ville hänga med till IKEA imorgon, hehe. Det är klart att det finns någon som vill, sa jag. Så imorgon åker vi till Jönköping, mamma, mormor, David & jag. Vi behöver en matta till att ha vid teven och det nya soffbordet vi har köpt. En härlig ryamatta skulle vara mysigt!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om Hitler var ond så var han otroligt smart!

2010-01-03 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0