seventeenth january two-thousand-and-ten.

Tjena!

Idag vaknade jag av att pappa väckte Isak vid åtta- tiden för att skjutsa iväg honom till match. Jag låg kvar en stund i sängen och när jag efter en stund tittade på klockan så var hon 8:25. Jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp eftersom att jag ju lägger mig vid 21, 22- tiden ikväll med tanke på att det är skola imorgon. Då blir jag kanske trött ikväll så att jag kan somna lättare. Bra va!?
Så jag tassade upp och tog en dusch innan jag gick ner och åt frukost.
Idag skulle ju då Amanda och jag ha varit, men nu sitter vi och snackar på msn och hon sade att hon inte "kände för att va idag" för att hon hade ont i huvudet och så sade hon att hon skulle färga sitt hår. Lite synd, men jag respekterar självklart det!

Nu på förmiddagen har jag mest lyssnat på musik och druckit kaffe. Chillpillsilldill. ;)
Det blir nog att plugga lite mer biologi och att hyra nya filmer av Johannes. Han frågade om jag ville komma förbi och hyra nya. Det vill jag! Idag blir det nog "P.S I love you" och "Baksmällan". Jag har hyrt den förstnämnda innan, men den gången blev typ inte av att jag såg den, av någon anledning... och Johannes tipsade om den sistnämnda komedin, inte för att jag är sååå mycket för komedier.. men ändå, kul ibland!

Min mage har verkligen satts igång nu av kaffet, känns som att en massa kugghjul snurrar igång där inne. Blir alltid så av koffein, främst av kaffe då. Haha! WC- visit, NU!

Puss på nosen och en trevlig dag!






Jag har på mig en oversize:ad jeanstunika från Family House no. 1
& jeanstights från H&M idag.
DENIM <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-17 @ 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0