I feel good!

Godmorgon!
Alltså, jag låg och pratade i telefon till halv 3 inatt och sedan vaknade jag vid 9 idag! Inte så trött, känner mig ändå ganska utvilad, fast liiite seg ändå, hehe.
Riktigt mysigt samtal i alla fall.
Sitter och tittar ut genom fönstret, på solen som lyser mellan hustaken och små lätta snöflingor som snarare ser ut som glitter, vilka virvlar omkring. Så fridfullt och vackert!
Lyssnar på Owl City's Fireflies, mysig och speciell låt. Brasan är redan tänd, så det luktar eld, vad bra jag mår idag!
När jag gick ner till vardagsrummet stod teven på, men ingen satt i soffan. Svt1 var på och där visade de en dokumentär om våldtäkter i Afrika, Kongo. Usch då.
När det typ var slut så satt jag mig här en stund och tittade igenom mail, bloggar och sådär. Pappa ropade att jag kunde komma och äta frukost för kanske 10 minuter sedan, så jag ska gå och äta lite äggfrulle alldeles strax!
Nu påminde han mig...
Idag klockan 17 kommer Agnes, Amanda och Josefine hit för att fira mig. Jag fyller ju om några dagar, men det passade bra att fira idag eftersom att familjen är iväg på annat.
Jag kommer att bjuda på kycklingwraps och sedan cheeskake med vaniljkesella, digistive- kex och frysta hallon till efterrätt. Och sedan blir det ju lite snacks framför filmer som Sherlock Holmes och Romeo and Juliet!
Sedan ska jag nog försöka hålla en brasa tänd under tiden. Det blir nog riktigt mysigt!
Nähä, lite frukost skulle sitta fint.
Ha en riktigt fin helg, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0