4 januari

Hej!

Idag är det en månad kvar till min födelsedag! Då blir jag 15 år..
Bloggade inget igår p.g av att jag inte hade lust. Men här kommer en liten jag- lever- update i alla fall.
Igår var mamma, mormor, David & jag i Jönköping. Vi gick på IKEA & sedan A6 som ligger vägg i vägg.
På IKEA hittade vi lite fint till hemmet. Bland annat ett koskinn att ha som matta i vardagsrummet & förvaringslådor. Och inne på A6 hittade jag ett par ljusa jeansleggings på H&M och mamma hittade en fin topp där. Mamma hittade också några ljuslyktor & en fruktskål i keramik och en bricka med leopardmönster på Cervera. Och sedan köpte vi en fin hylla på Village att ha över teven med lite ljuslyktor och annat mysigt på.

Nu är jag hemma hos mamma. Pappa skjutsade hit mig i förmiddags då klockan var 13 ungefär.
Sedan dess har jag läst ut boken "Vykort från ingen mansland"- vilen var riktigt bra men ganska svårläst & ätit lunch, det blev tortellini- rester som jag värmde upp i micron. Samtidigt lyssnade jag på en CD med Norah Jones, hon har så fin röst, och bläddrade i nya H&M- katalogen där jag satte kryss för plagg jag vill ha. Har typ alltid gjort så, haha.
Sedan gick jag ut och hämtade hundarna i hundgården och gick en promenad på ca. 20 minuter med dem. Tog in dem och la mig och började läsa i min nya bok som Katarina Von Bredow har skrivit, "Bara inte du". Så skönt att bara ligga ner och följa rad efter rad i bra böcker!
Sedan tog jag en varm dusch.

När mamma kom hem klockan 17 så hade hon handlat med sig revbensspjäll & potatissallad att äta. Och samma stund så gick strömmen här. Men sedan kom den tillbaka, och gick igen. Men den kom tillbaka efter en stund igen, för nu har vi el.

Pappa frågade om vi ville bli hämtade imorgon så att vi kan åka skridskor i ishallen. Jo tack, gärna! =) Chattade med Agnes en stund på MSN innan och frågade om hon inte kunde komma dit imorgon. Hon sa att hon skulle träffa Amanda imorgon, så då kanske båda två kommer dit.

Kram!



Kommentarer
Postat av: sofia

Mysigt det låter :D<3

2010-01-04 @ 19:58:02
URL: http://allstriins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 19:59:45
Postat av: Sebbe

sv: hehe okej =)

kramar!

2010-01-05 @ 12:01:39
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Riktigt jävla snygg blogg!;)

2010-01-05 @ 13:21:16
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0