100129

Tudelu!

Nu är det fredag, helg! Men jag är inte på det bästa humöret om man säger så. Lite down.
Amanda frågade vad som brukar få mig på bätte humör och då räknade jag upp saker som: sköna människor, musik, kaffe, mat och godis, träning, bra väder... Solen tittar ju fram lite nu, men spotify funkar inte eftersom det verkar ha lagt ner totalt här på laptopen, kanske ska dra till gymmet innan Amanda kommer lite senare och ska sova över här. Nu känns det lite bättre ändå, nä, sååå nere är jag inte om jag tänker efter, men jag VAR. I skolan idag har det inte känts så toppen.

Åt ingen lunch i skolan förresten, kan ju hänga på det. Det var raggmunk vilket inte brukar vara någon höjdare i skolan. Jag tycker väl att det är ok, men Amanda och Agnes ville helst inte. Så vi köpte frallor i Cafét istället.

Efter skolan fick jag skjuts hem av Amandas pappa. Lite kallt att promenera hem i tights, kanske.
Händer inte så mycket här, men jag ska strax ta tag i något. Träna- om inte- duscha, fixa lite och kanske städa om det behövs, innan Amanda kommer lite senare.
Måste också planera lite och inhandla för festen imorgon. Alltså, fest känns inte riktigt som rätt ord, men lite födelsedagsmys kanske är bättre. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0