Den första februari 2010

Hej hej!

Min lilla födelsedagsfest som jag hade i lördags blev väldigt trevlig!
När tjejerna kom vid 17 så åt vi wraps med stark kyckling och grönsaker. Det var gott! Och min efterrätt som jag gjorde var väldigt uppskattad! Halloncheeskake á la Ester med hallon, vaniljkesella och digestivekex.
Jag fick ett par fina örhängen som jag tittat på en gång då Agnes var med och som jag sagt att jag tycker om och ett lila nagellack. =) Jag får min present av Amanda på torsdag, då jag fyller år. 
När vi ätit och sådär så satt vi igång en film. Johannes hade hjälpt mig att ladda hem Sherlock Holmes och Romeo and Juliet, men ingen ville se dem förutom jag, så vi tittade istället på Sex and the city som vi hade på DVD hemma. Den är ju bra den med! 

Sedan spelade vi lite sällskapsspel, snackade och flummade.
Amanda stannade ju kvar och slaggade över tills söndag. Vi satt uppe typ hela natten, till klockan 4 ungefär.
Igår, söndag, träffade vi E.
Det var värsta patetiska dilemmat med samtal hit och dit och sådär innan vi gick.
Amandas kompis Tina hängde med eftersom att hon var orolig. Haha!
Jag berättar inte mer än så här. Det här är som en digital dagbok för mig, respekt.

Idag är det måndag då.
Skolan idag gick väl bra, hade bara lite huvudvärk, kände mig lite snurrig, på idrotten idag. Annars har det varit okej!
Gick hem till pappa efter skolan, tog sällskap med Amanda. Närvi var vid Eksjö Grillen kom jag på att jag glömt kemiboken i skolan. Vi har prov på onsdag och jag har inte pluggat något, knappt. Fast jag kan en del ändå!
Jag vände i alla fall om medan Amanda gick hem till sig.
Mamma ringde när vi stod där, när jag kommit på att jag glömt boken. Hon sa att hon var på Willy's, där Amanda och jag precis hade varit då och köpt choklad. Så när jag passerade Willy's på väg tillbaka till skolan så kom mamma ut på parkeringen. Vi bestämde att jag ändå skulle gå hem till pappa och packa grejorna. Så skulle hon hämta mig där sedan.

Nu ska jag duscha.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Hej Ezzy! nejjjhss det var nt jag som skrev det var Agnes du får ursäkta! ;oo



kram <3

2010-02-19 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0