100218

Tjena!

Idag vaknade jag klockan 02:00! Första gången alltså... Morris började gnälla, skälla och YLA i sin bur i köket. Han brukar inte vara inburad under natten men nu fick han det för att han kissar inne om nätterna. Äckelmorris, haha! Han fick en spruta igår med hormoner som får honom... typ lugn, nästan lite halvt kastrerad. Den sprutan håller i 5 månader.

Men sedan vaknade jag väl efter 6 igen då mamma var påväg till jobbet. Gick och la mig igen och somnade om till typ halv 10 då jag gick upp.
Klädde på mig och gjorde mig iordning. Sedan åt Isak och jag frukost innan mormor kom och hämtade oss halv 12.
Vi skjutsade Isak till Alex och jag hängde med mormor hem. Mormor stod och stekte pancakes, morfars pannkakor är godast!

Sedan åkte jag med mormor i bilen för att hon skulle handla och jag skulle gå från Willys till frisören.
Hon toppade och klippte upp luggen. Känns så skönt! Och sedan när jag skulle betala frågade hon om jag ville ha någon produkt så jag ringde och frågade mamma om jag fick köpa en hårinpackning. Fanns en från Loreal som doftade kakao, men var ganska dyr- 229 kronor. Fick ett nej av mamma och så sa hon att jag kunde kolla på Karl XII om de hade några. Så jag gick dit och hittade en från Björn Axén, Color Stay. Den verkade bra och gick på 130 kronor.
Escada senaste parfym doftade riktigt fräscht. Så nu har jag ett litet begär... Hehe.
Gick in på bokhandeln också och de skulle visst ha bokrean om en vecka! Måste dit då och köpa alla Katarina Von Bredows böcker! Vill ha alla bra böcker jag läst i min hylla ju.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0