100210

Tjenispenis där!

Den här dagen började ganska kaotiskt...
Vi hade ju friluftsdag idag och jag skulle till Roselund och bada. Men med en jävla otur så kom Mr. Cranberry och besökte mig idag på morgonen för att köra igång lingonsylts- produktionen. Den brukar vanligtvis börja runt den 15:e, brukar vara väldigt regelbunden efter de två åren jag haft den snart. Men så kommer den just idag! Sådan osis!
Så jag blir självklart lite besviken och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag började i alla fall med att ta en dusch.
Sedan försökte jag få tag i Jonas eller Pernilla som var med och ansvarade för den resan.
Fick inte tag i någon av dem till en början men sedan ringde Jonas upp mig, då berättade jag som det var.
Jag fick ju hänga med ändå, men liksom att betala 90 kronor utan att ens bada skulle väl ändå kännas lite onödigt? Jo...

Jag hade bestämt mig att hänga med för en liten stund med sedan kom pappa, som hade sovmorgon, ner och då ja berättade att jag tänkte hänga på ändå påstod han att det lät som en riktigt dålig idé, vilket det då var.
Jag bestämde mig istället för att gå in till skolan. Bea skulle vara i skolan med fyra tjejer i klassen för att de skulle måla typ väggar och pelare inne i skolan. Men jag fick inte vara med där, buhu vilken diss.
Jag gick till Annelie som stod och pratade med P.O nere i korridoren och då hade hon pratat med Jonas och sa att jag kunde gå och bowla istället.
Så för min del blev det bowling idag! Bowlade med Ida och Kristin, vilket var ganska kul! Gick väl inte så jättebra men i alla fall.
Vi slutad redan vid 11 vilket var riktigt skönt! Så då tog Ida och jag sällskap hem eftersom att vi bor i samma område. Vi snackade om omogna killar, haha!

När jag kom hem så satt jag igång att läsa på tills provet i SO på fredag och sedan lade jag mig i tevesoffan och tog en liten nap.
När jag vaknade till så gick jag upp och åt min goda pasta- och kycklingsallad med fetaost och massor av gott i som jag köpte på Konsum efter konfan igår. Vid charken på Konsum har de en disk med pasta, grönsaker, kyckling, räkor m.m.. där man får säga till vad man vill ha så får man allt i en plastbox med en dressing och en fralla till för 49 kronor! Riktigt bra!
Beställde också klipptid nästa vecka, sportlovet, på torsdag klockan 13! Skönt det ska bli att kapa av några slitna centimeter och sedan klippa till min långa snedlugg lite.

När Josefine och Agnes kommit hem från Rosenlund så kom de hem till mig.
Vi har pluggat, fikat med mina kärleksums, spelat kort och bara chillat med musik i bakgrunden.
De gick hem för en stund sedan.

Alltså, det kanske inte är någon bra idé att tala om det här, men...
Narkotika börjar intressera mig! GAH!
Låter så härligt med de postivia effekterna som välbefinnande, att uppleva detaljer starkare, att bli full av idéer och en massa annat nice. Cannabis.
Fast okej, de negativa effekterna kanske inte är lika lockande att få uppleva. Höhö...
Jag är inte seriös, men visst vill man testa någon gång. ;)
Hittade nämligen ett kapitel om det i samhällskunskapsboken. Då jag och Johannes började snacka om det.

Läget med er annars då?
Är lite efter med att berätta det här, men förra veckan, på fredagen, så fick vi tillbaka våra biologiprov. Jag fick MVG, 42/42 på andningen och blodomloppet! Grymt grymt nöjd över mig själv!!
Puss och kram! =)



Kommentarer
Postat av: filippaa'

Sv: hihi taack antar jag ! :)

desamma :)<3

2010-02-13 @ 14:29:08
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha aa jag håller med han är ju så snygg :D

önskar att vi kunde se den tsm, men vi bor ju så långt bort ifrån varanndra :( <3

2010-02-15 @ 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0