Wednesday Plans.

När jag kom hem kände jag mig lite dämpad på något sätt, vilket jag inte känner ofta alls. Speciellt inte nuförtiden...
Men det kan vara så att för mycket kaffe ger mig denna känsla. Och då handlade det i det här fallet bara om 2 muggar. Men jag dricker inte mycket kaffe alls vanligtvis.
Men nu har jag haft en fin eftermiddag med fantastiskt fina sms, följt av god mat, dusch och nu en kopp te och doft av mammas pepparkaksbak här i köket. :) Och sedan med tankar på att jag har en rätt fullspäckad onsdag framför mig- det gillar jag! Så länge det inte blir för stressigt dock.

Först har vi luciaövning på morgonen, och det blev lite dåligt tajmat med min nybokade tandläkartid... Så jag sticker typ mitt under övningen. Så kan det ju gå.
Annars ska jag dela ut de sista prylarna som jag sålt för WWF tillsammans med Agnes. Sedan ska vi iväg på bio i Vetlanda. :)
Sedan kanske jag besöker en viss mottagning efter skolan också, bara för att. Pallar inte gå in på detaljer, hehe. Det är inte säkert, men tror inte det blir något med det.
Jo, men som sagt- det händer ju lite denna onsdag iallafall!

Det blir fint. So long!
PEACE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0