Not on top.

Hey!
Igår kände jag mig feberhet då och då under dagen, och mina luftvägar har varit fu*ked up under några dagar nu- och imorse vaknade jag med halsont... Halleluja! Inge vidare det här. Men febern verkar inte sitta i sedan igår, och nu har jag en fin liten halsräddare vid namn Strepsil- Honung & Citron. *Jag bockar och bugar*.
Jag tar det helchill nu för att återhämta mig. Sov middag i min soffa efter den tidiga middagen bestående av rester från julbordet och pappas potatismos (att sova middag är underskattat- gu' så gött!), och på det blev det en kopp kaffe och två punchrullar. ¡Muy bien! :)
Ikväll är jag sugen på att agera soffpotatis med filmkalas. Dock vet jag inte vilka filmer jag skulle kunna se, men jag finner säkert några rullar ska ni se. Hihi ;)
Kanske skulle fortsätta läsa i min helgrymma bok- vilken annars som inte True Blood, del 2! Göööötttmooos polarn!
Ciaooo!


Ny topp från Lindex. 75 fina spänn på rean!


"I wanna do bad things with you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0