Dag 7- Detta ångrar jag.

Hmm... Kanske att jag inte börjat och hållit på med någon aktivitet tidigare? Jag är väl inte för gammal för att börja med något, men att jag inte hittat något, som att spela något instrument eller något annat kreativt.
Jag har testat på en hel del- gått på någon kurs som hette "bild & form" och testat olika sporter som fotboll, simning och innebandy, men det varade inte länge. Sport är kul, dock inte riktigt min grej tror jag. Jag gillar ju att träna, men då blir det mer styrkeövningar på gym eller med pilatesboll ensam. 

Annars då, att jag inte hållit kvar vid de bästa vänner jag haft? Jag har flyttat ifrån dem antingen praktiskt, alltså till en ny stad eller ett nytt område i stan, eller psykiskt.. Men det är nog så det är, att man glider ifrån kompisar sådär, skaffar nya kontakter o.s.v. Eller, det kan ju vara så, det är nog rätt vanligt rättare sagt!


Gammal mobilbild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0