Dag 4- Mina passioner.

Passioner... Saker man älskar, va? Ord som dyker upp då jag söker efter synonymer till ordet "passion" är bl.a "mani" och "åtrå".
Jag älskar att läsa, att skapa bilder i sitt huvud när man läser och komma in i en annan värld sådär, det är fantastiskt!
Att vara nära en annan människa är också något jag tycker är underbart, närhet alltså. Och choklad och god mat är något man bara inte kan hata, de effekter som god mat och choklad har är väldigt fina.
Jag tycker om att vara på fina platser, som i en fin skog där man kan tänka fritt och filosofera, eller i en vacker stad, som t.ex Berlin som jag tycker är en helt oslagbart vacker stad!
En musikpassion har nog alla, för musik kan väcka så många känslor.
Så sammanfattningsvis är mina passioner böcker, närhet, choklad, mat, vackra platser och musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0