Dag 12– Något jag saknar.

Nu har äntligen älsklingen min kommit hem från Tyskland! ♥
Eftersom vi var tillsammans hela föregående dygn så har jag glömt bort att göra dag 12 på den där listan. So here we go!
Om inte min Johannes hade kommit hem ännu, så hade det varit honom jag saknat nu.
Men annars saknar jag väl typ mina ex- styvföräldrar, min storebror Johannes som numera är bosatt i Norge, mina farföräldrar som jag inte lärde känna väl, som gick bort ett år efter varandra ungefär (de var skilda sedan en bra tid tillbaka) för typ 2 år sedan.
Sedan saknar jag gamla tider när man var sådär liten och inte var så allmänbildad och tyckte allt var så spännande, och tider med "gamla" kompisar när man hittat på en massa bus och haft det allmänt kul tillsammans.
Random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0