Dag 11– Min favoritresa.

Jag, mamma, mormor och Isak reste till Spanien (Mallorca) när jag bara var kanske 3 eller 4 år, så jag minns inte så mycket av just den resan.
Annars har jag varit i Frankrike en gång, i Normandie på bröllop år 2004. Det var en väldigt fin resa! Bodde på en gård med släkt från mammas sida. Det var så vackert där! Vi besökte också Paris och Disneyland.
Sedan har jag också varit i Turkiet två gånger (Side och Marmaris), och i Tyskland två gånger (konfirmandresan till Berlin och sedan en skolresa till Schneverdingen, och då besökte vi också Hamburg).

Jag kan inte välja en favoritresa, svårt är det iallafall...
Kanske Frankrike- resan då jag fick träffa släkt som jag aldrig träffat tidigare, plus att det var så otroligt vackert där! Berlin är ju en favoritstad, av de jag besökt, så det var också en oförglömlig resa.

Får inte fram några bilder just nu..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0