Sitter på tåget och är framme på Nässjö C ...

dsc03286 (MMS)

Sitter på tåget och är framme på Nässjö C om drygt 5 min. Inget att oroa sig för nu, vi hade dessutom en väldig tur (när vi äntligen hittade Jönköping C, bra som vi är) då vi kom fram till tågstationen, för då hade vi ca 5 min på oss innan tåget till Nässjö skulle gå! Yay :-D Jag sover hos Agnes tills imorgon också, så när vi kommer hem vilar vi nog upp oss lite för att se film lite senare. Great. Kan säga att jag köpte ett par boots, de jag var ute efter, på DinSko. Det var något missförstånd först, för jag hade sett att de kostade 399 kronor på nätet men en som jobbade där sade att de kostade 499, så jag lade undan dem ett tag för av bestämma mig. Men när jag kom tillbaka för att köpa dem så blev priset tillslut detsamma som på internet. Yay! Hade blivit krisit med mat och hemresa om de kostat 100 spänn mer.. Jag kanske skriver lite senare, för nu rullade tåget in på Nässjö C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0