Schwarzkopf

Ojoj - oj! Mamma, Jaga och jag har cyklat en bra bit bort längs våran asfaltsväg, upp och ner i en massa backar. Jag race:ade på och är hemma innan mamma och Jaga.
Det blev faktiskt inge blåbärsplockning idag. Det tar vi imorgon, kanske. För vi blev bjudna på fika hos mormor och morfar kl 15. Det blir trevligt, för det var ett tag sedan jag träffade dem nu. =)

Då jag cyklade förbi en kohage med kor på hemvägen nu, så såg jag en ko som var brunfärgad på hela kroppen förutom huvudet som var svart! Jag tänkte ut en rolig mening i huvudet; Oh, is that the schwarzkopf- cow!? MOOOOHAHAHAHAHA! Haha, det tyckte jag var lite kul. ;)

På tal om schwarzkopf, så tänkte jag på min hårfärg under cykelturen också. Jag har tänkt att låta min solblekta, rostfärgade nuvarande hårfärg växa ur till min naturliga hårfärg nu, alltså inte färga om det till mörkbrunt som jag brukar göra. Men en annan idé slog mig, att färga mörkbruna slingor i hela håret. Det skulle nog bli ganska bra! Ska nog köra på det, får bli mot hösten sedan. :)

Nu när jag kom innanför dörren, gjorde jag lite nytt SodaStream- vatten och tog lite frukt. Och nu sla jag fortsätta med min påbörjade header. Tänkte förnya min bloggdesign lite, vilket väl är på tiden nu? Inget måste, men rätt kul att förändra lite. Får se om resultatet blir till något jag vill publicera sedan. Använder mig av Paint, vilket jag tycker är praktiskt enkelt. Kan nog bli helt OK.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0