Carl- Einar Häckner

dsc01809 (MMS)

Nu är vi på väg hem, fast vi ska först kolla läget i Grundsund som ligger här i trakten. Ni vet serien Saltön som gått på teven, det är tydligen inspelat där. Trevligt ju! :-) Vi ska väl hitta något ställe att äta lite på innan vi fortsätter hemåt sedan. Det jag inte hann berätta om Liseberg innan, var det som hände precis innan vi skulle åka vidare mot Lysekil, det som hindrade oss från att åka under ca 40 min- Carl- Einar Häckners varieté! Han är så grymt skön, har bara sett han på tv och på klipp på internet förut, men nu när jag sett han live också så gillar jag honom riktigt mycket. Han är kung! :-D Riktigt bra show med - *kollar igenom varieté häftet med föreställningens program* - 58 minuter underbara bagateller, blå värme, gummikvinna, otroliga trapetstvillingar och sedan Carl- Einars humoristiska trolleriscener. Nu var vi framme, och ska kliva ur bilen. Kanske hörs senare igen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0