Mobilblogg. Ute på promenad.Jag håller ...

Mobilblogg. Ute på promenad. Jag håller bara i ett koppel, för bara taxen fick hänga med nu. Jaga har skadat en trampdyna efter några hårda cykelturer, stackarn. Jag lyssnar på Kent- taxmannen i handsfreen samtidigt som jag går inne i skogen längs en skogsväg. Idag var mamma och jag bjudna på lunch av mormor och morfar, på Ullinge värdshus. Jag åt lax, vilket smakade bra! Så himla gött att äta ute när man inte gör det ofta alls. :) Nu tänker jag på typ Blondinbella...Hehe ;) Annars idag då, har varit på biblioteket och lämnat/lånat nya böcker. De två sista jag behöver läsa. De heter Det brinner i mitt huvud, och Inget livstecken. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0