Inglourious Basterds.

Känslan efter ett träningspass på gymmet är oslagbart skön! Den nya energin man får är dessutom helt grym! Gymträning är den bästa träningsformen tycker jag! Inte för att jag testat så många andra träningsformer, som Kettlebells, Stripchair, Yoga etc. Men Core körde jag ett tag, och det är också kanon! Men att springa/jogga tycker jag är rätt segt liksom, inte något jag föredrar. Men man ska ju träna lite kondition också, så någon joggingrunda i veckan får det väl kanske bli ändå.

Nu ska jag duscha av mig, och sedan ska jag och Isak titta på film. Rubriken säger vilken film, och den har vi hemma i DVD- förrådet, men ingen av oss har sett den. Den verkar rätt sjuk, haha!
Jag åt en banan direkt efter träningen, och det kanske blir en skål med fiberhavregrynsgröt sedan också.

Säger god natt redan nu, men det blir inget mer bloggande ikväll tror jag.
Nighty nighty. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0