Förnuft & Känsla.

Den största delen av dagen tillbringades hemma hos Agnes. Vi spelade "När & Fjärran" och åt vattenmelon (jag åt det för första gången för i år, men jag är inte så jätteförtjust i vattenmelon, honung och Galia är mina favoriter) :).
Jag promenerade hem runt 19.30, barfota i mina Converse. Det skavde på hälen av min högra fot, vilket resulterade i en liten blåsa. :p

Tidigare idag tänkte jag på att toast/varma mackor skulle sitta fint ikväll. Och vet ni? Min likasinnade pappa tänkte då likadant och hade varit och handlat tillbehör tills ikväll. Det är ruskigt vad lika vi tänker ibland, pappa och jag. Det är inte första gången denna helg som vi tänker likadant dessutom. Rätt coolt!

Vi åt mackorna ute i vardagsrummet, för jag ville titta på Förnuft och Känsla som jag såg första avsnittet av förra söndagen. Den serien är i en äldre stil, kanske 1800- talsstuk, där kvinnorna bär vackra klänningar och utstyrslar.
Så vackert, men ack så dramatiskt med dessa män som de unga kvinnorna förälskar sig i men blir svikta.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0