30 augusti

Jag vet att det blir dåligt med uppdatering här nu, och det är inte så konstigt... Det är skola, det blir plugg, det blir mindre tid och tankar åt bloggen då med andra ord!

Skolan går bara bra, rätt kul också faktiskt, inte ALLT, men det mesta. :) Skönt med rutiner också, och att träna sådär efter skolan. Gött!
Jag har träningsvärk i magen, i musklerna mellan revbenen o.s.v. Jag körde nämligen igenom ett nytt träningspass, en ny sorts träning t.o.m- piltesboll- övningar. Testade på igår, körde igenom de övningar jag ska köra några gånger. Det handlar om allt från kontroll, balans, styrka och gud vet vad (eller nåt...) haha. Men kul med lite variation i alla fall. Får hoppas vi kan få tag i nån pilatesboll jag kan ha här hemma hos mamma och träna med, då vi bor utanför stan så skulle det underlätta om jag kunde köra här hemma.

Nog om träningssnack!
Imorgon blir det att fixa rälsen hos tandläkaren, spänna och byta grejor på den. Och sen efter skolan hänger Amanda med mig hem. Såå myyys! :D

Ska plugga lite mer på glosorna innan det blir läggdags. Går upp i hyfsad tid för att hinna duscha och greja innan bussen anländer här ute imorgonbitti.

Puss och godnatt, fred och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0