100816- Icecold shower.

Monday it is!
Tog en dusch för en liten stund sedan. En väldigt kylig sådan. Alltså, det var inte ljummet, det var verkligen kallt!
Jag plågades av de kyliga strålarna varje gång jag skulle skölja av schampo, balsam och tvål. Då var det obehagligt, men nu efteråt känns det bara skönt. Uppfriskande var vad det var!

Idag sov jag längre än vad jag brukar, även att jag la mig innan 1 inatt. Jag sov till 11. Skönt var det!
Åt fil med flingor, ett microägg och drack en kopp te till frulle. :)
Jag funderade på att gymma idag, men eftersom pappa jobbar och jag tror han har gymnyckeln så tar jag nog det imorgon. Han kommer i och försig hem snart tror jag, men idag ska vi ju till mamma så det kanske blir lite stressigt. Ja ja, jag har ju duschat och så nu, så jag får väl ta hojen in till stan imorgon, för då får jag ju uppvärmning på köpet! Det blir lite extra, för annars brukar jag köra på motionscykeln på gymmet i 5 minuter, nu tar det ju cirkus 20 minuter att cykla in till stan ifrån mamma.

Så idag blir det att packa mina kläder såsmåningom, och läsa i min sista bok av de 8, "Det brinner i mitt huvud", heter den. Great!
Ha en bra vecka, så lär vi säkert höras. :)


Inte mycket klet i ansiktet. Just some mascara. Chill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0