100815

Hej hej!

Jag sitter på Agnes rum nu. Hon messade mig, skrev att jag kunde gå till Lidl så jag kunde åka med dem hem om jag ville.
Jag åt tacosen som var rester sedan fredagens middag. När jag hade gjort det och fixat lite, så gick jag bort till Lidl och då var de redan färdiga med handlingen.

Vi var inte planerat något att göra direkt, men vi hänger och har det trevligt soft bara. :)

Har inte så mycket mer att skriva just nu. Men vi hörs kanske senare, om jag har något att blogga om vill säga.

Hårda kramar.



En bild från förra året, det var nog under hösten, då jag var med Agnes i hennes stuga i Kalmar.
Är på Ica Maxi på bilden, köper en fin mössa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0